5 цікавих фактів про нову косметичну лінію Селени Гомес
Селена Гомес досягла статусу мільярдера завдяки своєму популярному косметичному бренду Rare Beauty. Головна ідея бренду закладена в самій його назві — «Rare Beauty», що перекладається як «рідкісна краса». Селена виступає за індивідуальність і кидає виклик загальноприйнятим стандартам краси. Вона вірить, що кожна дівчина унікальна і неповторна, а косметика, яку вона створила, допоможе підкреслити саме вашу природну чарівність і натуральну красу.
Не дивно, що Селена обрала саме б'юті-індустрію для розвитку свого бізнесу. Вона обожнює експериментувати з макіяжем та відповідає трендам: грає з нижніми пастельними відтінками, обирає яскраві кольори та різноманітні чорні стрілки з червоною матовою помадою. А ще, Rare Beauty створений, щоб не просто прикрашати, а надихати тебе почуватися у своїй шкірі впевнено і гармонійно.
Стрімкий успіху б'юті-бренду
Бренд знаменитості з’явився у вересні 2020 року, і спочатку його можна було придбати лише на офіційному сайті та в магазинах Sephora у Північній Америці. Але, як ти вже здогадуєшся, його популярність почала стрімко зростати одразу після запуску. Згідно зі звітом RetailX Global Beauty 2024, Rare Beauty за останній фінансовий рік досягла приголомшливого успіху, зібравши понад 300 мільйонів доларів США прибутку, а бренд повідомив про феноменальне зростання.
У Rare Beauty 7,4 мільйона підписників в Instagram і 3,9 мільйона в TikTok. Це також один із найбільш продаваних брендів у Sephora. У березні 2024 року компанія Rare Beauty почала вивчати майбутні варіанти з фінансовими консультантами щодо продажу бренду, який може оцінити його в 2 мільярди доларів.
Соціальні медіа стали справжнім рушієм успіху Rare Beauty, особливо завдяки масштабному запуску та презентаціям продуктів, що отримали величезний розголос. Бренд активно використовував косметичні інновації, а також проводив лайв-стріми в Instagram, під час яких Селена Гомес особисто ділилася порадами з макіяжу та представляла нові продукти. Це не лише підвищило впізнаваність, але й допомогло створити лояльну спільноту прихильників, які цінують самовираження через макіяж.
Селена Гомес створила цей бренд, щоб змінити уявлення про ідеальну зовнішність. Ідея не в тому, щоб відповідати якимось стандартам, а в тому, щоб підкреслити твою унікальність. Макіяж від Rare Beauty — це інструмент, щоб підкреслити те, що робить тебе особливою, і бути впевненою у своїй рідкісній красі.
«Продукти косметичної колекції Rare Beauty не для того, щоб ти став кимось іншим, а щоб підкреслити твою унікальність — хочеш ти яскравий вечірній макіяж на повне обличчя чи обираєш зовсім без макіяжу», — наголосила Селена Гомес під час запуску бренду. Головна ідея — макіяж має бути джерелом задоволення, а не обов’язковою вимогою.
Місія бренду
Місія бренду Rare Beauty допомогти кожному прийняти свою унікальність. «Бути не таким, як інші, — означає почуватися комфортно наодинці з собою», — зазначила Селена Гомес, пояснюючи філософію свого бренду. «Я перестала намагатися бути ідеальною. Я просто хочу бути собою, мати особистий стиль». Rare Beauty закликає тебе насолоджуватися процесом створення макіяжу і не боятися бути «рідкісною» у своїй красі.
На сайті Rare Beauty приділяють особливу увагу здоров'ю та догляду за собою, допомагаючи тобі знайти баланс і гармонію. Відео надихають на медитацію, демонструють техніки масажу шкіри голови та вправи для розслаблення через йогу. А якщо шукаєш ексклюзивні продукти, у магазині знайдеш усе — від олівців для губ до наборів косметики, включно з новими продуктами та бестселерами для догляду за обличчям і тілом.
Історія назви бренду
Rare Beauty – це не просто гра слів, а глибока філософія, що відсилає до її третього альбому Rare. Поп-співачка вклала в назву бренду ідею унікальності, яку пропагує і в музиці, і в косметиці. «Ця косметика — не про стандарти, а про справжнє задоволення бути собою», — розповідає Гомес. «Ми не повинні виглядати, як усі, ми маємо підкреслювати свою індивідуальність».
Rare Beauty піклується про екологію
Бренд сертифікований організацією PETA як частина ініціативи «Global Beauty Without Bunnies». Це означає, що продукція не тестується на тваринах і не містить компонентів тваринного походження. Rare Beauty постійно працює над тим, щоб знизити свій вплив на навколишнє середовище. Вони планують поступово вводити використання перероблених матеріалів в упаковці.
Усі упаковки для посилок, а також привітальні листівки, які ти отримуєш із замовленням, виготовлені зі 100% екологічних матеріалів, сертифікованих за стандартами FSC. Навіть логотипи та інформація на упаковках друкуються водорозчинними фарбами, що є абсолютно безпечними для природи.
Безпека — це пріоритет для Rare Beauty. Всі компоненти та формули ретельно перевіряються на відповідність найвищим стандартам GMP і ISO 22716. Тож ти можеш бути впевненою, що продукція не лише ефективна, але й абсолютно безпечна для тебе і планети .
Благодійний фонд «The Rare Impact Fund»
Rare Beauty — це не просто косметика, і одним із головних проєктів Селени Гомес та її бренду є благодійний фонд «The Rare Impact Fund».
Метою фонду є зібрати 100 мільйонів доларів за 10 років і спрямувати їх на підтримку медичних закладів і сервісів по всьому світу, які займаються питаннями психологічного здоров'я. Вже з першого дня продажів продукції Rare Beauty, 1% прибутку автоматично йде на підтримку цього фонду, разом з іншими пожертвами від партнерів і благодійних організацій.
Тож кожен раз, коли ти обираєш косметику Rare Beauty, ти не тільки доглядаєш за собою, але й робиш свій внесок у поліпшення психічного здоров'я людей по всьому світу.